Hej hej bloggen :)

Ska plugga nu! Vare sig om jag ska till skolan eller inte i morgon så har jag fortfarande proven till måndag! Alltså skit prov :( Matte, So, Spanska! Åhh
Sen har jag prov i HK på fredag nästa vecka och läxor :/
Men Aja ska inte tynga ner ert humör med mina dumma läxor!

Jag mår bättre och har ingen feber, klarar jag dagen utan feber blir det skola imorgon! Alltså ni kanske tycker "fy vad skönt att vara hemma!" Men neeeej vilken vecka.
Jag frös utan täcke och svettades med, har hostat sönder halsen och har vart hes.. Magen Jaa den du.. Och näsblod, massor, feber och ont i huvudet! Nej vad jag hatar att vara sjuk, så nu vill jag tillbaka till skolan men måste bli heeeelt frisk!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0